En välfungerande it-support är nyckeln till att kunna fokusera på rätt saker. Vår servicedesk tar hand om alla era ärenden från start till slut, analyserar problem och kontinuerligt återkommer med förbättringar.

Så här går det till
En servicedesk är en central funktion för IT-support där användare kan få hjälp med alla typer av IT-relaterade frågor och problem. Med Asurgents servicedesk får ni tillgång till kunnig support via telefon, e-post och portal – allt för att säkerställa att era medarbetare kan fokusera på rätt saker.
Vi på Asurgent har lång erfarenhet av att etablera, drifta och optimera servicedesk-lösningar för företag i olika storlekar och branscher. Oavsett om ni behöver avlastning av er interna IT-avdelning eller en heltäckande supportfunktion kan våra experter guida er genom varje steg och säkerställa att ni får maximal nytta av tjänsten.
Om ni vill veta mer om hur Asurgent Servicedesk kan göra ert företag mer effektivt och avlasta er IT-organisation, tveka inte att höra av er. Vi bokar gärna in ett möte för att diskutera era behov och hur vi kan hjälpa er. Fyll i kontaktformuläret så återkommer vi inom kort.